Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2016 рік.
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Послуги / Інтернет-сервіси / Електронна пошта
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Gmail
63,96%
5
2.
3
Freemail (УКРНЕТ)
26,58%
2,14
3.
2
Mail.ru
24,77%
1,93
4.
Яндекс
18,02%
1,41
5.
I.ua
11,71%
1,01
6.
E-mail.ua
7,21%
0,60
7.
МетаПочта
3,60%
0,28
8.
Online.ua
1,80%
0,21
9.
ExMail
2,70%
0,18
10.
MyMail
0,90%
0,06
10.
11
Poshta.org.ua
0,90%
0,060
12.
A.ua
0,90%
0,057
13.
~
Join
0,90%
0,049
14.
13
In Chat
0,45%
0,033
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Електронна пошта».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.