Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин квітів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Flowers.ua |
34,62% |
5 |
|
1. |
|
Камелія |
34,62% |
5 |
|
3. |
|
Timeflowers |
26,92% |
3,89 |
|
4. |
|
UFL |
11,54% |
1,67 |
|
4. |
|
Ваза |
11,54% |
1,67 |
|
6. |
|
Fiori.ua |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Flor People |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Floristik |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Interflora |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Spain Flora |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Квіточка |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Мята |
7,69% |
1,11 |
|
6. |
|
Флора-Сакура |
7,69% |
1,11 |
|
14. |
|
Floriste |
3,85% |
0,56 |
|
14. |
|
KievFlowers |
3,85% |
0,56 |
|
14. |
|
Флорі |
3,85% |
0,56 |
|
–. |
|
ff.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Віал |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кирия |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|