Результати народного голосування 2016 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин квітів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Камелія |
29,41% |
5 |
|
2. |
|
Flowers.ua |
26,47% |
4,17 |
|
3. |
|
Fiori.ua |
10,29% |
2,34 |
|
4. |
|
Timeflowers |
16,18% |
2,25 |
|
5. |
|
Interflora |
11,76% |
2,16 |
|
6. |
|
Ваза |
11,76% |
2,10 |
|
6. |
|
UFL |
11,76% |
2,10 |
|
8. |
|
Spain Flora |
11,76% |
1,98 |
|
9. |
|
Floristik |
10,29% |
1,92 |
|
9. |
|
Флора-Сакура |
10,29% |
1,92 |
|
11. |
|
Мята |
11,76% |
1,80 |
|
12. |
|
Floriste |
8,82% |
1,55 |
|
13. |
|
Квіточка |
7,35% |
1,26 |
|
14. |
|
Флорі |
5,88% |
1,08 |
|
15. |
|
Flor People |
5,88% |
0,85 |
|
16. |
|
KievFlowers |
4,41% |
0,66 |
|
17. |
|
ff.ua |
2,94% |
0,65 |
|
18. |
|
Віал |
2,94% |
0,48 |
|
19. |
|
Кирия |
1,47% |
0,24 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-магазин квітів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|