Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин квітів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Flowers.ua |
35,29% |
5 |
|
2. |
|
Roza |
23,53% |
3,33 |
|
3. |
|
Асканія-Флора |
17,65% |
2,50 |
|
4. |
|
Royal Flowers |
14,71% |
2,08 |
|
4. |
|
Ваза |
14,71% |
2,08 |
|
4. |
2 |
Камелія |
14,71% |
2,08 |
|
4. |
3 |
Квіточка |
14,71% |
2,08 |
|
8. |
3 |
Флора-Сакура |
11,76% |
1,67 |
|
9. |
3 |
Fiori.ua |
8,82% |
1,25 |
|
9. |
~ |
KievFlowers |
8,82% |
1,25 |
|
9. |
|
Maison de fleurs |
8,82% |
1,25 |
|
9. |
1 |
UFL |
8,82% |
1,25 |
|
9. |
3 |
Мята |
8,82% |
1,25 |
|
9. |
~ |
Флорі |
8,82% |
1,25 |
|
15. |
4 |
Floriste |
5,88% |
0,83 |
|
15. |
~ |
Floristik |
5,88% |
0,83 |
|
15. |
~ |
Interflora |
5,88% |
0,83 |
|
18. |
~ |
Don Pion |
2,94% |
0,42 |
|
18. |
~ |
Flor People |
2,94% |
0,42 |
|
18. |
~ |
Spain Flora |
2,94% |
0,42 |
|
18. |
~ |
Timeflowers |
2,94% |
0,42 |
|
–. |
4 |
ff.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Віал |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кирия |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|