Результати народного голосування за 4 квартал 2023 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин квітів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Flowers.ua |
100,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Fiori.ua |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
|
Flor People |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
|
Floriste |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
|
July |
33,33% |
1,67 |
|
–. |
|
BuketLand |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Dicentra |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Don Pion |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ff.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Floristik |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Interflora |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KievFlowers |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
LaVanda |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Maison de fleurs |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MFL |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ProFlowers |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Royal Flowers |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Roza |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Spain Flora |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Timeflowers |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
UFL |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Violet Flowers |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Асканія-Флора |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Віал |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ваза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Камелія |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Квіточка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кирия |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мята |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Флер |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Флорі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Флора Лайф |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Флора ЮГ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Флора-Сакура |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Інтернет-магазин квітів»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|