Результати народного голосування 2017 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Bodo
|
34,29% |
5 |
|
2. |
~ |
WOW-shop
|
27,14% |
4,56 |
|
3. |
1 |
Go-go |
17,14% |
2,54 |
|
4. |
~ |
Podaro4ek |
14,29% |
2,29 |
|
5. |
~ |
Ух-Ти |
11,43% |
2,23 |
|
6. |
|
Originaloff |
8,57% |
2,19 |
|
7. |
|
Shop-OK |
4,29% |
2 |
|
8. |
|
Podarki.kh.ua |
10,00% |
1,85 |
|
9. |
~ |
Grenka |
12,86% |
1,81 |
|
10. |
~ |
Elizabeth boutique |
8,57% |
1,29 |
|
11. |
~ |
Академія Подарунка |
5,71% |
1,06 |
|
12. |
~ |
Junkstore |
4,29% |
0,63 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-магазин подарунків». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|