Результати народного голосування 2018 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Bodo
|
39,33% |
5 |
|
2. |
|
WOW-shop
|
18,00% |
2,45 |
|
3. |
8 |
Podarki.kh.ua |
15,33% |
2,14 |
|
4. |
|
Podaro4ek |
17,33% |
2,04 |
|
5. |
9 |
Grenka |
14,00% |
1,72 |
|
6. |
|
Originaloff |
8,67% |
1,33 |
|
–. |
3 |
Go-go
|
10,00% |
1,28 |
|
7. |
11 |
Академія Подарунка |
6,00% |
1,11 |
|
8. |
|
Shtuki |
6,67% |
0,97 |
|
9. |
7 |
Shop-OK |
5,33% |
0,91 |
|
10. |
|
Elizabeth boutique |
4,67% |
0,76 |
|
11. |
|
Good Goods |
5,33% |
0,74 |
|
12. |
5 |
Ух-Ти |
4,00% |
0,39 |
|
13. |
12 |
Junkstore |
2,00% |
0,24 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-магазин подарунків». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|