Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Фінансові послуги / Інтернет-банкінг
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Приват24 (ПриватБанк)
|
75,00% |
5 |
|
2. |
4 |
OTP Bank
|
22,50% |
1,50 |
|
3. |
|
Ощад 24/7
|
17,50% |
1,17 |
|
4. |
5 |
UniCredit Bank |
15,00% |
1 |
|
4. |
2 |
Райффайзен Банк Аваль
|
15,00% |
1 |
|
6. |
5 |
ПУМБ online
|
12,50% |
0,83 |
|
7. |
|
Star24 |
7,50% |
0,50 |
|
7. |
4 |
Альфа-Банк |
7,50% |
0,50 |
|
7. |
4 |
Сбербанк ОнЛ@айн |
7,50% |
0,50 |
|
7. |
5 |
Укрэксимбанк |
7,50% |
0,50 |
|
11. |
~ |
Idea Online
|
5,00% |
0,33 |
|
11. |
5 |
Platinum Click |
5,00% |
0,33 |
|
11. |
4 |
Universal Bank |
5,00% |
0,33 |
|
–. |
~ |
СЕБ Банк |
5,00% |
0,33 |
|
14. |
~ |
ING Банк Україна |
2,50% |
0,17 |
|
14. |
~ |
Діамант банк |
2,50% |
0,17 |
|
14. |
5 |
Кредобанк
|
2,50% |
0,17 |
|
14. |
|
Михайлівський |
2,50% |
0,17 |
|
14. |
~ |
Укргазбанк |
2,50% |
0,17 |
|
–. |
5 |
Free Bank |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
WinBank (Піреус банк) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Єврогазбанк |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ПроКредит Банк |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|