Підсумкові результати голосування 2022 року за інтегральною оцінкою у категорії Фінансові послуги / Інтернет-банкінг
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
7 |
Idea Online |
|
5 |
|
2. |
1 |
Приват24 (ПриватБанк)
|
|
4,38 |
|
3. |
6 |
OTP Bank |
|
3,75 |
|
3. |
5 |
ПУМБ online |
|
3,75 |
|
5. |
4 |
Альфа-Банк
|
|
2,50 |
|
6. |
11 |
Free Bank |
|
1,88 |
|
6. |
12 |
icON25 |
|
1,88 |
|
8. |
2 |
Universal Bank
|
|
1,25 |
|
9. |
8 |
ABank24
|
|
0,63 |
|
9. |
3 |
Ощад 24/7
|
|
0,63 |
|
9. |
10 |
Укргазбанк |
|
0,63 |
|
–. |
12 |
Forward Bank |
|
0 |
|
–. |
|
Star24 |
|
0 |
|
–. |
|
WinBank (Піреус банк) |
|
0 |
|
–. |
|
iTyny |
|
0 |
|
–. |
|
Індустріал 24 |
|
0 |
|
–. |
11 |
Кредобанк |
|
0 |
|
–. |
|
ПроКредит Банк |
|
0 |
|
–. |
9 |
Райффайзен Банк Аваль
|
|
0 |
|
–. |
|
Укрэксимбанк |
|
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім веб-сервісом України 2022 року в категорії «Інтернет-банкінг»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2022 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2022»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
|
|