Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Купони зі знижкою
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Покупон
|
41,38% |
5 |
|
2. |
3 |
Groupon |
31,03% |
3,75 |
|
3. |
4 |
ВсемКупон |
24,14% |
2,92 |
|
3. |
|
КупиСкидку |
24,14% |
2,92 |
|
5. |
2 |
Твой Купон |
20,69% |
2,50 |
|
6. |
~ |
SuperDeal
|
17,24% |
2,08 |
|
6. |
~ |
СуперСкидки |
17,24% |
2,08 |
|
8. |
4 |
КупиКупон |
13,79% |
1,67 |
|
9. |
4 |
FreshSale |
10,34% |
1,25 |
|
9. |
1 |
Vigoda |
10,34% |
1,25 |
|
11. |
4 |
Biglion |
6,90% |
0,83 |
|
11. |
4 |
Салон-Купон |
6,90% |
0,83 |
|
11. |
4 |
СкидокМастер |
6,90% |
0,83 |
|
14. |
4 |
DomSkidok |
3,45% |
0,42 |
|
14. |
4 |
SKIDom |
3,45% |
0,42 |
|
14. |
~ |
Vipon |
3,45% |
0,42 |
|
14. |
2 |
Пан Ск%дка |
3,45% |
0,42 |
|
–. |
|
6ara |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Laveton |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
VIPkupon |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Бофон |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
КаБаРе Купон |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Купонус |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|