Результати народного голосування 2014 року у категорії Інтернет-магазини / Торговий майданчик
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
OLX |
51,85% |
5 |
|
2. |
|
Prom.ua
|
35,19% |
3,82 |
|
3. |
|
all.biz
|
12,96% |
3,47 |
|
4. |
3 |
Torg.ua |
20,37% |
1,96 |
|
5. |
4 |
RIA.com |
12,96% |
1,33 |
|
6. |
|
Board |
5,56% |
0,58 |
|
7. |
|
Kidstaff.com.ua |
1,85% |
0,53 |
|
8. |
6 |
NextOnMarket |
3,70% |
0,30 |
|
9. |
5 |
UATorg |
1,85% |
0,22 |
|
10. |
~ |
Torgash |
1,85% |
0,15 |
|
–. |
7 |
OLX |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торговий майданчик». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|