Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Інтернет-магазини / Торговий майданчик
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
OLX
|
76,47% |
5 |
|
2. |
|
Kidstaff.com.ua |
23,53% |
1,54 |
|
2. |
1 |
Prom.ua
|
23,53% |
1,54 |
|
4. |
|
Torg.ua |
17,65% |
1,15 |
|
5. |
~ |
UATorg |
11,76% |
0,77 |
|
6. |
1 |
all.biz
|
5,88% |
0,38 |
|
6. |
~ |
NextOnMarket |
5,88% |
0,38 |
|
6. |
3 |
RIA.com |
5,88% |
0,38 |
|
–. |
|
Board |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Torgash |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
UMarket |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|