Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Інтернет-магазини / Торговий майданчик
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
OLX
|
72,00% |
5 |
|
2. |
|
Prom.ua
|
56,00% |
3,89 |
|
3. |
7 |
Bigl.ua
|
20,00% |
1,39 |
|
4. |
5 |
Kidstaff.com.ua |
16,00% |
1,11 |
|
4. |
9 |
Zakupka.com |
16,00% |
1,11 |
|
6. |
|
RIA.com
|
12,00% |
0,83 |
|
6. |
3 |
Клумба |
12,00% |
0,83 |
|
6. |
4 |
Шафа (Shafa) |
12,00% |
0,83 |
|
9. |
8 |
all.biz |
4,00% |
0,28 |
|
9. |
|
Avto.pro (Автозапчастини) |
4,00% |
0,28 |
|
9. |
11 |
Crafta |
4,00% |
0,28 |
|
9. |
11 |
NextOnMarket |
4,00% |
0,28 |
|
9. |
11 |
SkyLots |
4,00% |
0,28 |
|
9. |
~ |
UATorg |
4,00% |
0,28 |
|
–. |
9 |
Board |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Newauction |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Only.biz.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Shop GooGooDoO |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
ShoppingMall |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Svit Style |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Torgash |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
UI.UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
UMarket |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
ПриватМаркет
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ТАСмаркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|