Результати народного голосування за 3 квартал 2017 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Огошка |
34,69% |
5 |
|
2. |
|
Pampik |
29,59% |
4,26 |
|
3. |
|
Антошка
|
27,55% |
3,97 |
|
4. |
|
Panama |
24,49% |
3,53 |
|
5. |
|
Babyzone |
11,22% |
1,62 |
|
6. |
|
Garnamama.com |
8,16% |
1,18 |
|
7. |
|
Toys |
7,14% |
1,03 |
|
8. |
|
Ladix |
6,12% |
0,88 |
|
9. |
|
Kid’s Republic |
4,08% |
0,59 |
|
9. |
|
Kitty |
4,08% |
0,59 |
|
9. |
|
PuPsic |
4,08% |
0,59 |
|
9. |
|
Spok |
4,08% |
0,59 |
|
13. |
|
Агусик |
3,06% |
0,44 |
|
13. |
|
Королевство игрушек |
3,06% |
0,44 |
|
13. |
|
Мотик |
3,06% |
0,44 |
|
16. |
|
Tuttikids |
1,02% |
0,15 |
|
16. |
|
Мамазин |
1,02% |
0,15 |
|
–. |
|
Ваше счастье (YourHappy) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|