Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин дитячих товарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Огошка |
58,44% |
5 |
|
2. |
|
Panama |
18,83% |
1,61 |
|
3. |
|
Антошка
|
14,29% |
1,22 |
|
4. |
|
Pampik |
12,34% |
1,06 |
|
5. |
|
Toys |
11,69% |
1 |
|
6. |
|
Babyzone |
10,39% |
0,89 |
|
7. |
|
Garnamama.com |
8,44% |
0,72 |
|
8. |
|
Spok |
3,90% |
0,33 |
|
9. |
|
Kitty |
3,25% |
0,28 |
|
10. |
|
BabyTime |
2,60% |
0,22 |
|
10. |
|
Chipollino.com.ua |
2,60% |
0,22 |
|
10. |
|
Королевство игрушек |
2,60% |
0,22 |
|
10. |
|
Мамазин |
2,60% |
0,22 |
|
14. |
|
Grand Toys |
1,95% |
0,17 |
|
14. |
|
Мотик |
1,95% |
0,17 |
|
16. |
|
Kid’s Republic |
1,30% |
0,11 |
|
16. |
|
Ladix |
1,30% |
0,11 |
|
16. |
|
Tuttikids |
1,30% |
0,11 |
|
16. |
|
Агусик |
1,30% |
0,11 |
|
16. |
|
Ваше счастье (YourHappy) |
1,30% |
0,11 |
|
21. |
|
Cars and Dolls |
0,65% |
0,06 |
|
21. |
|
PuPsic |
0,65% |
0,06 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|