Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2014 року у категорії Послуги бізнесу / Бюро перекладів
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Лінго |
33,33% |
5 |
|
2. |
1 |
Пілігрим |
20,00% |
3 |
|
3. |
4 |
FTB translation |
13,33% |
2 |
|
3. |
|
Native Speaker Translation |
13,33% |
2 |
|
3. |
~ |
Азбука |
13,33% |
2 |
|
3. |
|
Лінго сервіс |
13,33% |
2 |
|
7. |
3 |
All translations |
6,67% |
1 |
|
7. |
~ |
ЛЕВ |
6,67% |
1 |
|
7. |
~ |
Профпереклад |
6,67% |
1 |
|
7. |
|
Рамзес |
6,67% |
1 |
|
–. |
3 |
TraDos |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
АвентА |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Алфавіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Апрель |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ексленг |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Слоган |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Тріс |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Траст |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|