Результати голосування Інтернет-аудиторії 2015 року у категорії Послуги бізнесу / Бюро перекладів
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
FTB translation |
25,71% |
5 |
|
2. |
12 |
Ексленг |
11,43% |
4,23 |
|
3. |
|
Універсал |
14,29% |
4,13 |
|
4. |
5 |
All translations |
8,57% |
3,37 |
|
5. |
4 |
Пілігрим |
11,43% |
3,27 |
|
6. |
3 |
Алфавіт |
14,29% |
3,17 |
|
7. |
5 |
Native Speaker Translation |
8,57% |
2,88 |
|
7. |
1 |
Лінго |
17,14% |
2,88 |
|
9. |
12 |
Профпереклад |
11,43% |
2,79 |
|
10. |
|
АвентА |
8,57% |
2,69 |
|
10. |
8 |
Лінго сервіс |
8,57% |
2,69 |
|
12. |
9 |
Траст |
5,71% |
2,40 |
|
13. |
|
ЛЕВ |
5,71% |
2,31 |
|
14. |
|
Shams |
2,86% |
1,92 |
|
15. |
13 |
Тріс |
8,57% |
1,83 |
|
16. |
|
ЛінгваПлюс |
8,57% |
1,73 |
|
17. |
|
Брідж |
5,71% |
0,87 |
|
17. |
7 |
Слоган |
5,71% |
0,87 |
|
19. |
6 |
Азбука |
5,71% |
0,77 |
|
20. |
12 |
Апрель |
2,86% |
0,38 |
|
20. |
11 |
Рамзес |
2,86% |
0,38 |
|
–. |
|
TraDos |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Бюро перекладів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|