Результати голосування Інтернет-аудиторії 2016 року у категорії Послуги бізнесу / Бюро перекладів
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
FTB translation |
20,00% |
5 |
|
2. |
7 |
Лінго |
13,75% |
3,54 |
|
3. |
11 |
ЛЕВ |
12,50% |
3,33 |
|
4. |
7 |
Native Speaker Translation |
10,00% |
3,13 |
|
4. |
14 |
ЛінгваПлюс |
10,00% |
3,13 |
|
4. |
5 |
Пілігрим |
10,00% |
3,13 |
|
7. |
16 |
Азбука |
10,00% |
2,92 |
|
8. |
10 |
Траст |
8,75% |
2,71 |
|
9. |
|
АвентА |
8,75% |
2,50 |
|
9. |
|
Лінгвістичний центр Literra |
6,25% |
2,50 |
|
11. |
8 |
Профпереклад |
7,50% |
2,29 |
|
11. |
13 |
Тріс |
8,75% |
2,29 |
|
13. |
4 |
All translations |
6,25% |
2,08 |
|
13. |
12 |
Shams |
6,25% |
2,08 |
|
13. |
2 |
Ексленг |
7,50% |
2,08 |
|
13. |
9 |
Лінго сервіс |
7,50% |
2,08 |
|
17. |
|
Рамзес |
6,25% |
1,88 |
|
18. |
~ |
TraDos |
3,75% |
1,25 |
|
18. |
17 |
Апрель |
3,75% |
1,25 |
|
18. |
|
Glebov |
2,50% |
1,25 |
|
21. |
15 |
Слоган |
3,75% |
1,04 |
|
21. |
3 |
Універсал |
3,75% |
1,04 |
|
23. |
6 |
Алфавіт |
3,75% |
0,83 |
|
24. |
|
TAT Center |
2,50% |
0,63 |
|
25. |
15 |
Брідж |
1,25% |
0,42 |
|
26. |
|
L-agency |
1,25% |
0,21 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Бюро перекладів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|