|
Категорію було виключено з респондентських анкет у 2010 році за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік. |
Результати народного голосування 2006 року у категорії Послуги / Зв’язок і Телеком / Нова якість мобільного зв’язку
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
life:) |
28,04% |
5 |
|
2. |
4 |
МТС |
28,04% |
4,89 |
|
3. |
2 |
Київстар |
28,97% |
4,84 |
|
4. |
|
Beeline |
17,76% |
2,89 |
|
5. |
~ |
Jeans |
15,89% |
2,83 |
|
6. |
3 |
Djuice |
8,41% |
1,62 |
|
7. |
5 |
Голден Телеком |
3,74% |
0,57 |
|
8. |
|
WellCOM |
0,93% |
0,12 |
|
8. |
6 |
Мобі |
0,93% |
0,12 |
|
–. |
|
DCC |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Нова якість мобільного зв’язку». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|