Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії Інтернет-магазини / Онлайн-книгарня
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Клуб сімейного дозвілля |
40,00% |
5 |
|
2. |
|
Yakaboo |
32,00% |
4 |
|
3. |
|
Книголенд |
24,00% |
3 |
|
4. |
|
Книгарня «Є»
|
20,00% |
2,50 |
|
5. |
|
Grenka |
16,00% |
2 |
|
5. |
|
Kniging |
16,00% |
2 |
|
7. |
|
BizLit |
12,00% |
1,50 |
|
7. |
|
Books |
12,00% |
1,50 |
|
9. |
|
Booklya |
8,00% |
1 |
|
9. |
|
Booky |
8,00% |
1 |
|
9. |
|
Архе |
8,00% |
1 |
|
9. |
|
Буква |
8,00% |
1 |
|
13. |
|
Арт Вертеп |
4,00% |
0,50 |
|
–. |
|
Albion Books |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Librabook |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лавка Бабуин |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Одиссей |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Предмет |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|