Результати народного голосування 2018 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-супермаркет продуктів харчування і товарів для дому
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Zakaz |
43,24% |
5 |
|
2. |
|
Фуршет |
24,32% |
4,97 |
|
3. |
1 |
FozzyShop
|
25,68% |
4,70 |
|
4. |
|
Napoli |
5,41% |
2,18 |
|
5. |
|
100 сирів |
4,05% |
2,16 |
|
6. |
~ |
VOVA |
8,11% |
1,61 |
|
7. |
|
Таврия В |
4,05% |
1,39 |
|
8. |
4 |
Produktoff |
4,05% |
1,05 |
|
9. |
|
Kolbaska.ua |
1,35% |
0,79 |
|
–. |
|
Без Очереди! |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-супермаркет продуктів харчування і товарів для дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|