Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії Фінансові послуги / Ломбард
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Благо |
|
5 |
|
2. |
|
Скарбниця |
|
4,79 |
|
3. |
|
Універсальний |
|
2,55 |
|
4. |
|
Ломбард «Центральный» |
|
1,60 |
|
5. |
|
Золотий кошик |
|
1,33 |
|
6. |
|
Комод |
|
1,27 |
|
7. |
5 |
Золота Скриня |
|
0,93 |
|
8. |
4 |
Наше Діло |
|
0,58 |
|
9. |
7 |
Сейф |
|
0,47 |
|
10. |
8 |
Чесний ломбард |
|
0,28 |
|
11. |
~ |
Ломбард «Мидас» Лежнев Д.А. и компания |
|
0,19 |
|
12. |
10 |
Синдикат+ |
|
0,11 |
|
13. |
9 |
ААА Фінанси |
|
0,03 |
|
–. |
|
Деньги №1 |
|
0 |
| |
|
Мережа, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2015 року в категорії «Ломбард»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|