Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Фінансові послуги / Ломбард
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Благо |
56,52% |
5 |
|
2. |
3 |
Скарбниця |
34,78% |
3,08 |
|
3. |
5 |
Золота Скриня |
13,04% |
1,15 |
|
3. |
2 |
Універсальний |
13,04% |
1,15 |
|
5. |
|
Золотий кошик |
8,70% |
0,77 |
|
5. |
~ |
Комод |
8,70% |
0,77 |
|
5. |
~ |
Ломбард «Мидас» Лежнев Д.А. и компания |
8,70% |
0,77 |
|
5. |
|
Ломбард «Центральный» |
8,70% |
0,77 |
|
5. |
~ |
Наше Діло |
8,70% |
0,77 |
|
10. |
3 |
Чесний ломбард |
4,35% |
0,38 |
|
–. |
4 |
ААА Фінанси |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Деньги №1 |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Сейф |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Синдикат+ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|