Результати народного голосування 2012 року у категорії Інтернет-магазини / Сайт порівняння цін
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Price.ua |
51,92% |
5 |
|
2. |
|
Hotline.ua |
28,85% |
2,41 |
|
3. |
|
Nadavi |
19,23% |
1,60 |
|
4. |
|
Sravni.ua |
13,46% |
1,11 |
|
5. |
|
Вцене.ua |
11,54% |
1 |
|
6. |
|
MagaZilla |
5,77% |
0,77 |
|
7. |
|
Freemarket.kiev.ua |
5,77% |
0,71 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Сайт порівняння цін». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|