Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Інтернет-магазини / Сайт порівняння цін
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Price.ua |
55,56% |
5 |
|
2. |
|
Hotline.ua |
42,22% |
3,80 |
|
3. |
4 |
MagaZilla |
8,89% |
0,80 |
|
3. |
4 |
Sravni.ua |
8,89% |
0,80 |
|
5. |
3 |
Freemarket.kiev.ua |
6,67% |
0,60 |
|
5. |
3 |
Nadavi |
6,67% |
0,60 |
|
5. |
4 |
Вцене.ua
|
6,67% |
0,60 |
|
–. |
~ |
Market.tut.ua |
4,44% |
0,40 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|