Результати народного голосування за 2 квартал 2024 року у категорії Інтернет-магазини / Сайт порівняння цін
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Hotline.ua
|
66,67% |
5 |
|
2. |
E-Katalog |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Nadavi |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Price.ua |
33,33% |
2,50 |
|
–. |
Freemarket.kiev.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
MagaZilla |
0,00% |
0 |
|
–. |
Sravni.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
Vseceni.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
Вцене.ua |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 24.11.2024 4:42:41 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. |
|