Результати народного голосування за 1 квартал 2024 року у категорії Інтернет-магазини / Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Аржен |
50,00% |
5 |
|
2. |
Gepur |
25,00% |
2,50 |
|
2. |
Li Par |
25,00% |
2,50 |
|
2. |
Timo-Shop |
25,00% |
2,50 |
|
–. |
Look and Buy (L&B) |
0,00% |
0 |
|
–. |
МираМод |
0,00% |
0 |
|
–. |
Тивардо |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 26.11.2024 23:54:04 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. |
|