Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Gepur
33,33%
5
1.
Look and Buy (L&B)
33,33%
5
1.
Timo-Shop
33,33%
5
1.
Аржен
33,33%
5
–.
Li Par
0,00%
0
–.
МираМод
0,00%
0
–.
Тивардо
0,00%
0
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 26.11.2024 23:21:06 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним.