Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категоріїІнтернет -магазини / Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
|
Сервіси спільних покупок призначені для покупки товарів безпосередньо від виробників за оптовими цінами.
Спільні покупки відбуваються групами людей на спеціалізованих сайтах, тематичних форумах (в «клубах спільних покупок») і через соціальні мережі.
Спільна покупка (спільна закупівля, колективна покупка) — принцип організації покупки, при якому кілька осіб об’єднуються в групу для придбання товарів безпосередньо від постачальника або виробника за оптовими цінами, або в іншій країні.
Посередником між постачальником і покупцями стає організатор закупівлі (приватна особа, або організація, багато з яких зареєстровані за кордоном). Він займається вибором асортименту, пошуком постачальників, збором замовлень і оплати від учасників покупки (покупців), отриманням товару і передачею його покупцям. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Gepur |
57,58% |
5 |
|
2. |
4 |
Аржен |
18,18% |
1,58 |
|
3. |
|
Look and Buy (L&B) |
15,15% |
1,32 |
|
3. |
2 |
МираМод |
15,15% |
1,32 |
|
5. |
3 |
Li Par |
12,12% |
1,05 |
|
6. |
|
Timo-Shop |
6,06% |
0,53 |
|
7. |
5 |
Тивардо |
3,03% |
0,26 |
| |