Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2015 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Время и Стекло |
35,94% |
5 |
|
2. |
1 |
RIZUPS |
35,16% |
4,89 |
|
3. |
|
Потап і Настя
|
30,47% |
4,24 |
|
4. |
6 |
неАнгели |
25,00% |
3,48 |
|
5. |
4 |
Two Voices |
20,31% |
2,83 |
|
6. |
9 |
Анна-Марія |
14,06% |
1,96 |
|
7. |
5 |
Пара Нормальних |
12,50% |
1,74 |
|
8. |
10 |
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
11,72% |
1,63 |
|
9. |
8 |
Аліби |
7,03% |
0,98 |
|
9. |
8 |
Братья Борисенко |
7,03% |
0,98 |
|
11. |
|
Double Smile |
3,91% |
0,54 |
|
–. |
~ |
Київелектро |
3,13% |
0,43 |
|
12. |
13 |
Hollywood FM |
2,34% |
0,33 |
|
13. |
|
Карлос&Пиндос |
1,56% |
0,22 |
|
14. |
12 |
Дилайс |
0,78% |
0,11 |
|
–. |
11 |
DeKolte |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Tiramisu |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|