Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Шоу-бізнес / Дует
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Публіка (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Время и Стекло
|
|
5 |
|
2. |
|
Потап і Настя
|
|
4,66 |
|
3. |
|
Анна-Марія |
|
3,37 |
|
4. |
5 |
неАнгели |
|
3,10 |
|
5. |
4 |
RIZUPS |
|
2,15 |
|
6. |
7 |
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
|
1,48 |
|
7. |
10 |
Пара Нормальних |
|
0,954 |
|
8. |
6 |
Братья Борисенко |
|
0,946 |
|
9. |
8 |
Two Voices |
|
0,933 |
|
–. |
~ |
Київелектро |
|
0,530 |
|
10. |
12 |
Double Smile |
|
0,397 |
|
11. |
15 |
DeKolte |
|
0,347 |
|
–. |
9 |
Аліби |
|
0,238 |
|
12. |
11 |
Дилайс |
|
0,094 |
|
13. |
|
Hollywood FM |
|
0,087 |
|
–. |
|
Benami |
|
0,053 |
|
14. |
|
Карлос&Пиндос |
|
0,047 |
|
15. |
16 |
Tiramisu |
|
0,020 |
|
16. |
|
Жемчуг |
|
0,018 |
| |
|
Група, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим та найуспішнішим колективом України 2016 року в категорії «Дует року»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|