Результати голосування Інтернет-аудиторії за 1 квартал 2016 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Время и Стекло
|
45,50% |
5 |
|
2. |
3 |
Потап і Настя
|
37,98% |
4,17 |
|
3. |
1 |
RIZUPS |
29,72% |
3,27 |
|
4. |
7 |
Анна-Марія |
18,53% |
2,04 |
|
5. |
4 |
Two Voices |
15,78% |
1,73 |
|
6. |
|
неАнгели |
13,58% |
1,49 |
|
7. |
5 |
Пара Нормальних |
10,28% |
1,13 |
|
8. |
9 |
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
9,17% |
1 |
|
9. |
8 |
Братья Борисенко |
8,62% |
0,95 |
|
–. |
10 |
Аліби |
4,40% |
0,48 |
|
–. |
~ |
Київелектро |
2,39% |
0,26 |
|
10. |
13 |
DeKolte |
2,02% |
0,22 |
|
11. |
|
Double Smile |
1,65% |
0,18 |
|
12. |
14 |
Hollywood FM |
1,47% |
0,16 |
|
13. |
12 |
Дилайс |
1,10% |
0,12 |
|
14. |
|
Tiramisu |
0,55% |
0,06 |
|
14. |
15 |
Карлос&Пиндос |
0,55% |
0,06 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|