Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2016 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Время и Стекло
|
40,33% |
5 |
|
2. |
|
RIZUPS |
39,23% |
4,86 |
|
3. |
|
Потап і Настя
|
29,28% |
3,63 |
|
4. |
|
неАнгели |
16,57% |
2,05 |
|
5. |
|
Two Voices |
15,47% |
1,92 |
|
6. |
|
Анна-Марія |
13,81% |
1,71 |
|
7. |
8 |
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
10,50% |
1,30 |
|
8. |
7 |
Пара Нормальних |
8,84% |
1,10 |
|
9. |
|
Братья Борисенко |
6,63% |
0,82 |
|
–. |
~ |
Київелектро |
3,31% |
0,41 |
|
10. |
|
Double Smile |
2,76% |
0,34 |
|
11. |
12 |
Карлос&Пиндос |
2,21% |
0,27 |
|
12. |
11 |
Hollywood FM |
1,10% |
0,14 |
|
12. |
13 |
Дилайс |
1,10% |
0,14 |
|
14. |
~ |
DeKolte |
0,55% |
0,07 |
|
14. |
~ |
Tiramisu |
0,55% |
0,07 |
|
14. |
|
Жемчуг |
0,55% |
0,07 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|