Результати голосування Інтернет-аудиторії за 2 квартал 2019 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Время и Стекло
|
49,18% |
5 |
|
2. |
3 |
неАнгели
|
32,79% |
3,33 |
|
3. |
2 |
Анна-Марія |
22,95% |
2,33 |
|
4. |
|
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
21,31% |
2,17 |
|
5. |
|
RIZUPS |
11,48% |
1,17 |
|
6. |
7 |
Two Voices |
8,20% |
0,83 |
|
7. |
9 |
On i Ona |
4,92% |
0,50 |
|
7. |
8 |
Жемчуг |
4,92% |
0,50 |
|
9. |
|
Double Smile
|
3,28% |
0,33 |
|
9. |
|
Panteras |
3,28% |
0,33 |
|
11. |
9 |
Hollywood FM
|
1,64% |
0,17 |
|
11. |
8 |
PRimaVera |
1,64% |
0,17 |
|
11. |
6 |
Братья Борисенко |
1,64% |
0,17 |
|
–. |
9 |
Карлос&Пиндос |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
On і Ona
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|