Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2019 року у категорії Шоу-бізнес / Дует
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Время и Стекло
|
40,43% |
5 |
|
2. |
|
неАнгели
|
29,79% |
3,68 |
|
3. |
4 |
Анна-Марія |
25,53% |
3,16 |
|
4. |
3 |
Тамерлан і Олена Омаргалієва |
14,89% |
1,84 |
|
5. |
|
RIZUPS |
8,51% |
1,05 |
|
5. |
|
Two Voices |
8,51% |
1,05 |
|
7. |
|
On i Ona |
6,38% |
0,79 |
|
8. |
7 |
PRimaVera |
4,26% |
0,53 |
|
9. |
|
A.R.M.I.A
|
2,13% |
0,26 |
|
9. |
~ |
Double Smile
|
2,13% |
0,26 |
|
9. |
7 |
Hollywood FM
|
2,13% |
0,26 |
|
9. |
7 |
Panteras |
2,13% |
0,26 |
|
9. |
7 |
Карлос&Пиндос |
2,13% |
0,26 |
|
–. |
6 |
Братья Борисенко |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Жемчуг |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|