Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Публіка (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Виа Гра |
|
5 |
|
2. |
4 |
неАнгели |
|
3,90 |
|
3. |
7 |
NikitA |
|
3,59 |
|
4. |
2 |
Алібі |
|
3,28 |
|
5. |
15 |
REAL O
|
|
3,08 |
|
6. |
5 |
Крихітка |
|
2,23 |
|
7. |
6 |
A.R.M.I.A |
|
1,94 |
|
8. |
|
7 Небо |
|
1,14 |
|
9. |
10 |
Fleur |
|
1,13 |
|
10. |
8 |
Талита Кум |
|
1,11 |
|
11. |
12 |
XS |
|
0,87 |
|
12. |
17 |
SMS |
|
0,81 |
|
13. |
16 |
Даха Браха |
|
0,79 |
|
14. |
|
Арктика |
|
0,72 |
|
–. |
3 |
Milos |
|
0,51 |
|
15. |
|
Сестри Тельнюк |
|
0,50 |
|
16. |
9 |
Ґорґішелі |
|
0,46 |
|
17. |
13 |
Qarpa |
|
0,41 |
|
18. |
11 |
Queen$ |
|
0,37 |
|
19. |
|
Едем |
|
0,30 |
|
20. |
|
Glamour |
|
0,18 |
|
21. |
~ |
Zоряна |
|
0,14 |
|
22. |
14 |
L’amour |
|
0,13 |
|
23. |
18 |
Гурт 69 |
|
0,07 |
|
24. |
|
Любов і музика |
|
0,05 |
| |
|
Група, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим та найуспішнішим колективом України 2009 року в категорії «Група з жіночим вокалом»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|