Результати голосування Інтернет-аудиторії за 1 квартал 2010 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Виа Гра |
48,04% |
5 |
|
2. |
1 |
REAL O |
34,31% |
3,57 |
|
3. |
2 |
NikitA
|
28,43% |
2,96 |
|
4. |
5 |
неАнгели
|
25,49% |
2,65 |
|
5. |
6 |
Алібі |
23,53% |
2,45 |
|
6. |
4 |
A.R.M.I.A |
21,57% |
2,24 |
|
7. |
|
Арктика
|
9,80% |
1,02 |
|
7. |
8 |
Крихітка |
9,80% |
1,02 |
|
9. |
10 |
Талита Кум |
8,82% |
0,92 |
|
10. |
9 |
XS |
7,84% |
0,82 |
|
11. |
|
Qarpa |
5,88% |
0,61 |
|
11. |
|
Сестри Тельнюк |
5,88% |
0,61 |
|
11. |
13 |
Ґорґішелі |
5,88% |
0,61 |
|
14. |
7 |
Queen$ |
4,90% |
0,51 |
|
14. |
|
Едем |
4,90% |
0,51 |
|
16. |
14 |
Fleur |
3,92% |
0,41 |
|
16. |
15 |
Даха Браха |
3,92% |
0,41 |
|
18. |
|
7 Небо |
2,94% |
0,31 |
|
18. |
14 |
L’amour |
2,94% |
0,31 |
|
18. |
12 |
SMS |
2,94% |
0,31 |
|
18. |
15 |
Гурт 69 |
2,94% |
0,31 |
|
22. |
|
Glamour |
0,98% |
0,10 |
|
22. |
14 |
Zоряна |
0,98% |
0,10 |
|
22. |
|
Любов і музика |
0,98% |
0,10 |
|
–. |
|
Ділайс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|