Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2010 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Виа Гра |
57,92% |
5 |
|
2. |
3 |
REAL O |
41,18% |
3,55 |
|
3. |
5 |
неАнгели
|
26,70% |
2,30 |
|
4. |
2 |
NikitA
|
23,98% |
2,07 |
|
5. |
4 |
Алібі |
23,08% |
1,99 |
|
6. |
7 |
Крихітка |
13,57% |
1,17 |
|
7. |
6 |
A.R.M.I.A |
12,22% |
1,05 |
|
8. |
|
Гарячий Шоколад |
10,41% |
0,90 |
|
9. |
16 |
Zоряна |
6,79% |
0,59 |
|
9. |
8 |
Талита Кум |
6,79% |
0,59 |
|
11. |
14 |
Queen$ |
6,33% |
0,55 |
|
11. |
|
Арктика
|
6,33% |
0,55 |
|
13. |
10 |
Qarpa |
5,88% |
0,51 |
|
14. |
9 |
XS |
4,52% |
0,39 |
|
14. |
17 |
Даха Браха |
4,52% |
0,39 |
|
16. |
11 |
Fleur |
4,07% |
0,35 |
|
16. |
13 |
Ґорґішелі |
4,07% |
0,35 |
|
18. |
13 |
SMS |
2,71% |
0,23 |
|
18. |
14 |
Сестри Тельнюк |
2,71% |
0,23 |
|
20. |
12 |
7 Небо |
2,26% |
0,20 |
|
21. |
|
Ділайс |
1,81% |
0,16 |
|
22. |
18 |
Glamour |
1,36% |
0,12 |
|
23. |
15 |
L’amour |
0,90% |
0,08 |
|
23. |
|
New Gen |
0,90% |
0,08 |
|
23. |
19 |
Гурт 69 |
0,90% |
0,08 |
|
23. |
19 |
Любов і музика |
0,90% |
0,08 |
|
–. |
9 |
Едем |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|