Результати голосування Інтернет-аудиторії 2010 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Виа Гра |
51,47% |
5 |
|
2. |
1 |
REAL O |
42,81% |
4,20 |
|
3. |
|
NikitA
|
26,12% |
2,65 |
|
4. |
|
неАнгели
|
25,35% |
2,50 |
|
5. |
|
Алібі |
18,55% |
1,83 |
|
6. |
|
A.R.M.I.A |
14,68% |
1,56 |
|
7. |
8 |
Крихітка |
13,14% |
1,27 |
|
8. |
10 |
Талита Кум |
8,04% |
0,823 |
|
9. |
|
Гарячий Шоколад |
7,26% |
0,820 |
|
10. |
11 |
Арктика
|
6,65% |
0,693 |
|
11. |
9 |
XS |
5,56% |
0,585 |
|
12. |
14 |
Qarpa |
5,87% |
0,584 |
|
13. |
15 |
Сестри Тельнюк |
4,33% |
0,466 |
|
14. |
18 |
Fleur |
4,48% |
0,446 |
|
15. |
19 |
Zоряна |
4,79% |
0,414 |
|
16. |
12 |
Queen$ |
4,17% |
0,392 |
|
17. |
|
Ґорґішелі |
3,55% |
0,370 |
|
18. |
21 |
Даха Браха |
3,25% |
0,312 |
|
19. |
16 |
SMS |
2,94% |
0,292 |
|
20. |
22 |
Гурт 69 |
2,01% |
0,225 |
|
21. |
20 |
L’amour |
1,70% |
0,192 |
|
22. |
7 |
7 Небо |
1,85% |
0,188 |
|
23. |
13 |
Едем |
1,24% |
0,175 |
|
24. |
23 |
Glamour |
1,39% |
0,135 |
|
25. |
|
Ділайс |
1,39% |
0,120 |
|
26. |
24 |
Любов і музика |
1,08% |
0,109 |
|
27. |
|
New Gen |
0,31% |
0,078 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Група з жіночим вокалом». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|