Результати голосування Інтернет-аудиторії за 1 квартал 2011 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Виа Гра |
55,37% |
5 |
|
2. |
|
REAL O
|
31,27% |
2,82 |
|
3. |
|
NikitA |
28,34% |
2,56 |
|
4. |
|
неАнгели |
27,36% |
2,47 |
|
5. |
|
Алібі |
24,43% |
2,21 |
|
6. |
|
Гарячий Шоколад |
17,59% |
1,59 |
|
7. |
6 |
A.R.M.I.A |
14,66% |
1,32 |
|
8. |
7 |
Крихітка |
9,45% |
0,85 |
|
9. |
|
пАющіє Труси |
8,79% |
0,79 |
|
9. |
8 |
Талита Кум |
8,79% |
0,79 |
|
11. |
9 |
XS |
6,51% |
0,59 |
|
12. |
10 |
Ґорґішелі |
5,86% |
0,53 |
|
13. |
12 |
Fleur |
4,89% |
0,44 |
|
13. |
7 |
Арктика |
4,89% |
0,44 |
|
15. |
10 |
Qarpa |
4,56% |
0,41 |
|
16. |
14 |
Zоряна |
3,58% |
0,32 |
|
17. |
11 |
Queen$ |
2,93% |
0,26 |
|
18. |
13 |
SMS |
2,61% |
0,24 |
|
18. |
12 |
Даха Браха |
2,61% |
0,24 |
|
18. |
10 |
Сестри Тельнюк |
2,61% |
0,24 |
|
21. |
14 |
Glamour |
1,63% |
0,15 |
|
21. |
13 |
L’amour |
1,63% |
0,15 |
|
21. |
|
SIRENA |
1,63% |
0,15 |
|
21. |
~ |
Ділайс |
1,63% |
0,15 |
|
25. |
13 |
7 Небо |
1,30% |
0,12 |
|
25. |
11 |
Едем |
1,30% |
0,12 |
|
27. |
|
New Gen |
0,65% |
0,06 |
|
27. |
13 |
Гурт 69 |
0,65% |
0,06 |
|
27. |
14 |
Любов і музика |
0,65% |
0,06 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|