Результати голосування Інтернет-аудиторії за 2 квартал 2011 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Виа Гра |
47,43% |
5 |
|
2. |
|
REAL O
|
27,67% |
2,92 |
|
3. |
5 |
Алібі |
26,88% |
2,83 |
|
4. |
|
неАнгели |
22,13% |
2,33 |
|
5. |
3 |
NikitA |
20,95% |
2,21 |
|
6. |
|
Крихітка |
17,00% |
1,79 |
|
7. |
14 |
Гарячий Шоколад |
14,62% |
1,54 |
|
8. |
12 |
Fleur |
11,07% |
1,17 |
|
8. |
7 |
Талита Кум |
11,07% |
1,17 |
|
10. |
|
пАющіє Труси |
10,28% |
1,08 |
|
11. |
5 |
A.R.M.I.A |
9,49% |
1 |
|
12. |
11 |
Qarpa |
8,30% |
0,88 |
|
13. |
16 |
Ґорґішелі |
6,72% |
0,71 |
|
14. |
9 |
Арктика |
4,74% |
0,50 |
|
14. |
10 |
Сестри Тельнюк |
4,74% |
0,50 |
|
16. |
8 |
XS |
4,35% |
0,46 |
|
17. |
15 |
Даха Браха |
3,95% |
0,42 |
|
18. |
13 |
Zоряна |
2,77% |
0,29 |
|
19. |
17 |
Glamour |
1,98% |
0,21 |
|
19. |
14 |
Queen$ |
1,98% |
0,21 |
|
19. |
18 |
Ділайс |
1,98% |
0,21 |
|
19. |
17 |
Едем |
1,98% |
0,21 |
|
23. |
16 |
L’amour |
1,19% |
0,13 |
|
23. |
|
SIRENA |
1,19% |
0,13 |
|
23. |
12 |
SMS |
1,19% |
0,13 |
|
23. |
16 |
Гурт 69 |
1,19% |
0,13 |
|
23. |
17 |
Любов і музика |
1,19% |
0,13 |
|
28. |
|
New Gen |
0,40% |
0,04 |
|
–. |
15 |
7 Небо |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|