Результати голосування Інтернет-аудиторії за 3 квартал 2011 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Виа Гра |
48,52% |
5 |
|
2. |
|
REAL O
|
34,32% |
3,54 |
|
3. |
5 |
Крихітка |
20,71% |
2,13 |
|
4. |
|
неАнгели |
18,34% |
1,89 |
|
5. |
3 |
NikitA |
17,16% |
1,77 |
|
6. |
7 |
Алібі |
14,79% |
1,52 |
|
7. |
|
пАющіє Труси |
9,47% |
0,98 |
|
7. |
8 |
Талита Кум |
9,47% |
0,98 |
|
9. |
10 |
Fleur |
8,28% |
0,85 |
|
9. |
7 |
Гарячий Шоколад |
8,28% |
0,85 |
|
11. |
6 |
A.R.M.I.A |
7,69% |
0,79 |
|
12. |
9 |
Qarpa |
7,10% |
0,73 |
|
13. |
12 |
Ділайс |
5,33% |
0,55 |
|
13. |
|
Даха Браха |
5,33% |
0,55 |
|
13. |
11 |
Ґорґішелі |
5,33% |
0,55 |
|
16. |
11 |
Арктика |
4,73% |
0,49 |
|
17. |
9 |
Zоряна |
4,14% |
0,43 |
|
18. |
11 |
Сестри Тельнюк |
2,96% |
0,30 |
|
19. |
13 |
Queen$ |
1,78% |
0,18 |
|
20. |
14 |
XS |
1,18% |
0,12 |
|
20. |
15 |
Едем |
1,18% |
0,12 |
|
20. |
14 |
Любов і музика |
1,18% |
0,12 |
|
23. |
~ |
7 Небо |
0,59% |
0,06 |
|
23. |
13 |
L’amour |
0,59% |
0,06 |
|
23. |
|
SIRENA |
0,59% |
0,06 |
|
23. |
15 |
SMS |
0,59% |
0,06 |
|
–. |
|
Dekolte |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Glamour |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
New Gen |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Гурт 69 |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|