Результати голосування Інтернет-аудиторії за 3 квартал 2012 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
REAL O |
52,59% |
5 |
|
2. |
1 |
Виа Гра |
42,24% |
4,02 |
|
3. |
6 |
Алібі |
22,41% |
2,13 |
|
4. |
|
неАнгели |
20,69% |
1,97 |
|
5. |
|
NikitA |
12,07% |
1,15 |
|
5. |
3 |
Крихітка |
12,07% |
1,15 |
|
–. |
7 |
Талита Кум |
10,34% |
0,98 |
|
7. |
9 |
A.R.M.I.A |
7,76% |
0,74 |
|
7. |
14 |
Сестри Тельнюк |
7,76% |
0,74 |
|
9. |
8 |
Гарячий Шоколад |
6,90% |
0,66 |
|
9. |
7 |
пАющіє Труси |
6,90% |
0,66 |
|
9. |
11 |
Ґорґішелі |
6,90% |
0,66 |
|
12. |
10 |
Qarpa |
4,31% |
0,41 |
|
12. |
16 |
XS |
4,31% |
0,41 |
|
12. |
13 |
Zоряна |
4,31% |
0,41 |
|
15. |
8 |
Fleur |
3,45% |
0,33 |
|
15. |
11 |
Даха Браха |
3,45% |
0,33 |
|
17. |
|
MMDANCE |
2,59% |
0,25 |
|
18. |
17 |
7 Небо |
1,72% |
0,16 |
|
18. |
|
Domino |
1,72% |
0,16 |
|
18. |
~ |
Glamour |
1,72% |
0,16 |
|
18. |
12 |
Арктика |
1,72% |
0,16 |
|
18. |
16 |
Едем |
1,72% |
0,16 |
|
23. |
17 |
L’amour |
0,86% |
0,08 |
|
23. |
15 |
Queen$ |
0,86% |
0,08 |
|
23. |
17 |
SMS |
0,86% |
0,08 |
|
–. |
|
Dekolte |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
New Gen |
0,00% |
0 |
|
–. |
17 |
SIRENA |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Гурт 69 |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Ділайс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|