Результати голосування Інтернет-аудиторії за 1 квартал 2013 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
REAL O |
36,44% |
5 |
|
2. |
|
Виа Гра |
35,22% |
4,83 |
|
3. |
|
неАнгели |
25,51% |
3,50 |
|
4. |
|
Алібі |
19,03% |
2,61 |
|
5. |
7 |
Гарячий Шоколад |
18,22% |
2,50 |
|
6. |
4 |
NikitA |
14,98% |
2,06 |
|
7. |
6 |
A.R.M.I.A |
12,55% |
1,72 |
|
8. |
|
Freedom Jazz |
9,72% |
1,33 |
|
9. |
5 |
Крихітка |
6,88% |
0,94 |
|
10. |
14 |
MMDANCE |
6,48% |
0,89 |
|
11. |
8 |
пАющіє Труси |
6,07% |
0,83 |
|
12. |
|
Fleur |
4,86% |
0,67 |
|
13. |
|
Zоряна |
3,64% |
0,50 |
|
13. |
14 |
Даха Браха |
3,64% |
0,50 |
|
15. |
11 |
Арктика |
3,24% |
0,44 |
|
16. |
9 |
SMS |
2,83% |
0,39 |
|
17. |
12 |
XS |
2,43% |
0,33 |
|
17. |
10 |
Сестри Тельнюк |
2,43% |
0,33 |
|
19. |
12 |
Ділайс |
2,02% |
0,28 |
|
20. |
16 |
Domino |
1,62% |
0,22 |
|
21. |
15 |
Queen$ |
1,21% |
0,17 |
|
22. |
16 |
Glamour |
0,81% |
0,11 |
|
22. |
17 |
L’amour |
0,81% |
0,11 |
|
22. |
17 |
Гурт 69 |
0,81% |
0,11 |
|
22. |
10 |
Ґорґішелі |
0,81% |
0,11 |
|
26. |
14 |
7 Небо |
0,40% |
0,06 |
|
26. |
18 |
Dekolte |
0,40% |
0,06 |
|
26. |
~ |
New Gen |
0,40% |
0,06 |
|
26. |
12 |
Qarpa |
0,40% |
0,06 |
|
26. |
17 |
SIRENA |
0,40% |
0,06 |
|
26. |
16 |
Едем |
0,40% |
0,06 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|