Результати голосування Інтернет-аудиторії за 2 квартал 2013 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Виа Гра |
39,43% |
5 |
|
2. |
1 |
REAL O |
34,86% |
4,42 |
|
3. |
|
неАнгели |
22,86% |
2,90 |
|
4. |
7 |
A.R.M.I.A |
18,29% |
2,32 |
|
5. |
6 |
Гарячий Шоколад |
16,00% |
2,03 |
|
6. |
4 |
Алібі |
13,71% |
1,74 |
|
7. |
5 |
NikitA |
10,29% |
1,30 |
|
8. |
13 |
Ділайс |
8,57% |
1,09 |
|
8. |
9 |
пАющіє Труси |
8,57% |
1,09 |
|
10. |
|
Freedom Jazz |
7,43% |
0,94 |
|
10. |
14 |
Даха Браха |
7,43% |
0,94 |
|
12. |
14 |
MMDANCE |
5,14% |
0,65 |
|
12. |
14 |
Сестри Тельнюк |
5,14% |
0,65 |
|
14. |
|
Fleur |
4,57% |
0,58 |
|
14. |
|
Zоряна |
4,57% |
0,58 |
|
16. |
8 |
Арктика |
3,43% |
0,43 |
|
17. |
12 |
XS |
2,86% |
0,36 |
|
17. |
10 |
Ґорґішелі |
2,86% |
0,36 |
|
19. |
15 |
Queen$ |
2,29% |
0,29 |
|
19. |
12 |
SMS |
2,29% |
0,29 |
|
19. |
8 |
Крихітка |
2,29% |
0,29 |
|
22. |
16 |
Domino |
1,71% |
0,22 |
|
22. |
14 |
Glamour |
1,71% |
0,22 |
|
22. |
11 |
Qarpa |
1,71% |
0,22 |
|
25. |
16 |
L’amour |
1,14% |
0,14 |
|
25. |
~ |
SIRENA |
1,14% |
0,14 |
|
27. |
~ |
7 Небо |
0,57% |
0,07 |
|
27. |
~ |
Dekolte |
0,57% |
0,07 |
|
27. |
16 |
New Gen |
0,57% |
0,07 |
|
27. |
15 |
Едем |
0,57% |
0,07 |
|
–. |
|
Гурт 69 |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|