Результати голосування Інтернет-аудиторії за 4 квартал 2018 року у категорії Шоу-бізнес / Група з жіночим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
неАнгели
|
23,36% |
5 |
|
2. |
10 |
Mysterya |
19,63% |
4,20 |
|
3. |
2 |
Виа Гра |
16,82% |
3,60 |
|
3. |
4 |
Один в каное |
16,82% |
3,60 |
|
5. |
1 |
Vivienne Mort |
12,15% |
2,60 |
|
6. |
|
SELFY |
7,48% |
1,60 |
|
6. |
10 |
Гарячий Шоколад |
7,48% |
1,60 |
|
8. |
10 |
Freedom Jazz |
6,54% |
1,40 |
|
8. |
9 |
Panivalkova |
6,54% |
1,40 |
|
8. |
5 |
REAL O |
6,54% |
1,40 |
|
11. |
8 |
Даха Браха |
5,61% |
1,20 |
|
11. |
12 |
Крихітка |
5,61% |
1,20 |
|
13. |
10 |
Fleur |
4,67% |
1 |
|
14. |
9 |
пАющіє Труси |
3,74% |
0,80 |
|
15. |
3 |
COCOS |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
6 |
A.R.M.I.A |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
13 |
Dakh Daughters |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
13 |
Domino |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
10 |
MMDANCE |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
~ |
Zоряна |
2,80% |
0,60 |
|
15. |
11 |
Сестри Тельнюк |
2,80% |
0,60 |
|
22. |
13 |
Ділайс |
1,87% |
0,40 |
|
22. |
13 |
Едем |
1,87% |
0,40 |
|
–. |
13 |
Dekolte |
1,87% |
0,40 |
|
24. |
~ |
Blondy |
0,93% |
0,20 |
|
–. |
|
Double Smile
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Glamour |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
O-DNA |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Qarpa |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Symfomania |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Time Out |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|