Результати голосування Інтернет-аудиторії 2006 року у категорії Шоу-бізнес / Група з чоловічим вокалом
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Авіатор |
38,88% |
5 |
|
2. |
|
Океан Ельзи |
23,95% |
3,09 |
|
3. |
|
Скрябін |
22,71% |
2,86 |
|
4. |
|
4 королі |
18,51% |
2,65 |
|
5. |
|
Холодне Сонце |
20,37% |
2,62 |
|
6. |
|
Друга ріка |
16,80% |
2,00 |
|
7. |
|
ТНМК |
15,55% |
1,94 |
|
8. |
|
Тартак |
10,26% |
1,34 |
|
9. |
|
В.В. (Воплі Відоплясова) |
9,80% |
1,31 |
|
10. |
|
С.К.А.Й. |
9,02% |
1,23 |
|
11. |
|
Green Grey |
5,91% |
0,89 |
|
12. |
|
5’nizza |
5,91% |
0,75 |
|
13. |
|
Плач Єремії |
6,22% |
0,71 |
|
14. |
|
Табула Раса |
5,13% |
0,64 |
|
15. |
|
Mad Heads XL |
5,29% |
0,58 |
|
16. |
|
Бумбокс |
3,89% |
0,567 |
|
17. |
|
Мандри |
4,51% |
0,565 |
|
18. |
|
Брати Гадюкіни |
3,58% |
0,411 |
|
19. |
|
Гайдамаки |
3,42% |
0,387 |
|
20. |
|
Inferno |
2,49% |
0,320 |
|
21. |
|
Мертвий Півень |
2,33% |
0,245 |
|
22. |
|
Ґринджоли |
1,71% |
0,216 |
|
23. |
|
Брати Карамазови |
0,93% |
0,115 |
|
24. |
|
Декаданс |
0,62% |
0,080 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Група з чоловічим вокалом». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|