Результати голосування Інтернет-аудиторії 2006 року у категорії Шоу-бізнес / Співак
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Віталій Козловський |
36,98% |
5 |
|
2. |
|
Олександр Пономарьов |
27,24% |
3,78 |
|
3. |
|
Святослав Вакарчук (Океан Ельзи) |
26,24% |
3,64 |
|
4. |
|
Андрей Кузьменко |
26,84% |
3,61 |
|
5. |
|
Андрій Данилко (Вєрка Сердючка) |
24,45% |
3,30 |
|
6. |
|
Петро Дмитриченко |
15,31% |
2,64 |
|
7. |
|
Олег Скрипка (Воплі Відоплясова) |
16,30% |
2,20 |
|
8. |
|
Олександр Воевуцький |
15,11% |
2,06 |
|
9. |
|
Денис Холостенко (4 короля) |
10,54% |
1,37 |
|
10. |
|
Валерій Харчишин |
7,16% |
1,28 |
|
11. |
|
Гарік Кричевський |
4,57% |
0,64 |
|
12. |
|
EL Кравчук |
4,17% |
0,59 |
|
13. |
|
Віктор Павлик |
4,17% |
0,57 |
|
14. |
|
Діма Корс |
2,98% |
0,53 |
|
15. |
|
Юрко Юрченко |
3,38% |
0,46 |
|
16. |
|
Тарас Чубай |
3,18% |
0,384 |
|
17. |
|
Михайло Поплавський |
2,58% |
0,375 |
|
18. |
|
Євген Анішко |
2,78% |
0,374 |
|
19. |
|
Тарас Петриненко |
2,39% |
0,350 |
|
20. |
|
Дмитро Клімашенко |
2,39% |
0,314 |
|
21. |
|
Іво Бобул |
1,59% |
0,200 |
|
22. |
|
Павло Зібров |
1,19% |
0,172 |
|
23. |
|
Лері Вінн |
0,99% |
0,139 |
|
24. |
|
Петро Чорний |
0,60% |
0,083 |
|
25. |
|
Сергій Манек |
0,40% |
0,049 |
|
26. |
|
Анатолій Матвійчук |
0,20% |
0,023 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Співак року». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|