Результати голосування Інтернет-аудиторії 2006 року у категорії Шоу-бізнес: Шоу-балет (хореографічний колектив)
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Тодес |
31,75% |
5 |
|
2. |
|
Арт-Классик |
26,67% |
4,17 |
|
3. |
|
Freedom |
28,25% |
4,07 |
|
4. |
|
A6 |
23,17% |
3,77 |
|
5. |
|
Анико балет |
11,11% |
3,06 |
|
6. |
|
Quest |
19,05% |
3,05 |
|
7. |
|
ReD Foxes |
2,22% |
0,42 |
|
8. |
|
The Best |
2,54% |
0,363 |
|
9. |
|
Еnеrgy |
2,22% |
0,359 |
|
10. |
|
ELLE |
0,95% |
0,173 |
|
11. |
|
Ель-Гато |
0,95% |
0,156 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Хореографічний колектив (шоу-балет)». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|