Результати голосування Інтернет-аудиторії 2011 року у категорії Шоу-бізнес / Ведучий шоу-програм
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Володимир Зеленський |
43,81% |
5 |
|
2. |
4 |
Олександр Педан
|
37,63% |
4,43 |
|
3. |
2 |
Сергій Притула |
38,66% |
4,39 |
|
4. |
3 |
Андрій Доманський |
29,07% |
3,38 |
|
5. |
6 |
Дмитро Шепєлєв |
25,77% |
3,02 |
|
6. |
5 |
Юрій Горбунов |
25,05% |
2,86 |
|
7. |
|
Дмитро Танкович
|
20,00% |
2,81 |
|
8. |
7 |
Ігорь Кондратюк |
16,08% |
1,87 |
|
9. |
8 |
Андрій Кузьменко |
14,95% |
1,69 |
|
10. |
11 |
Павло Шилько (aka DJ-Паша) |
9,48% |
1,22 |
|
11. |
10 |
Савік Шустер
|
10,72% |
1,16 |
|
12. |
9 |
Дмитро Коляденко |
9,79% |
1,12 |
|
13. |
17 |
Павло Костіцин
|
8,14% |
0,91 |
|
14. |
12 |
Євген Кошовий |
8,04% |
0,84 |
|
15. |
|
Сергій Кузін
|
3,92% |
0,53 |
|
16. |
13 |
Юрій Кот |
3,81% |
0,43 |
|
17. |
15 |
Остап Ступка |
2,89% |
0,31 |
|
18. |
20 |
Ігор Посипайко
|
2,16% |
0,24 |
|
19. |
26 |
Віктор Андрієнко |
1,86% |
0,22 |
|
20. |
19 |
Ілля Ноябрьов
|
1,34% |
0,18 |
|
21. |
14 |
Богдан Бенюк |
1,44% |
0,14 |
|
22. |
|
Слава Варда |
1,03% |
0,12 |
|
23. |
24 |
Дмитро Чекалкін |
0,72% |
0,11 |
|
24. |
|
Вячеслав Гармаш
|
0,82% |
0,10 |
|
25. |
16 |
Женя Галич
|
0,82% |
0,092 |
|
26. |
18 |
Мирослав Кувалдін |
0,82% |
0,086 |
|
27. |
25 |
Слава Говорун |
0,52% |
0,070 |
|
28. |
21 |
Анатолій Борсюк |
0,62% |
0,061 |
|
29. |
23 |
Андрій Богданович |
0,52% |
0,060 |
|
30. |
27 |
Дмитро Оськін |
0,31% |
0,036 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ведучий шоу-програм». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|